Bio med Therese!

Förra fredagen var jag och såg Shrek nu och föralltid i 3D med Therese! Det var kul att träffas och umgås lite innan också. Jag jobbar ju så mycket nu så det är svårt att passa in när jag kan träffa tjejerna. Var ju tänkt att den fredagen skulle vi ha tjejkväll men det var bara jag och Therese som kunde så då gick vi på bio istället. Jag fick välja och då blev det Shrek :) Ida och Becca på jobbet retade mig när jag skulle gå från jobbet.. Att jag skulle se en animerad film och i 3D och så, de tyckte jag var barnslig osv. Men jag och Therese är faktiskt coola, balla you name it, för 3D var coolt och man var extra snygg med 3D-glasögonen på ;D Så jag bjuder på lite poser! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0