Äntligen fredag!

Idag har jag jobbat 12-18 med Ida och Sara ! :) Det var roligare idag och inte lika segt som igår, för idag var det ändå ganska bra med folk måste jag säga ! Sara gjorde ju även en säljtävling "tre i rad". Som bingo ungefär, att man ska få tre i rad och först vinner. Och gissa vem som vann då?! Jo jag :D Så Sara gick och köpte chips, Klick-tidningen och lite smått och gott och roliga "saker" från jobbet ;) haha. Så slog hon in det i ett stort och fint paket till mig :) Så nu har älsklingen och jag chips till kvällen! Kvällen är räddad ;)  Igår eller var det i förrgår (?) köpte jag mig en svart skjorta på Zoul på rean (har en likadan i vit) och idag köpte jag mig en topp och en tubtopp på Gina :) Kommer nog upp bilder på dessa, men orkar inte idag. Ska nog försöka hitta mig en bra bh att ha under tubtoppen i morrn, så jag slänger nog upp bilder på allt då! Ha det bäääst ! Ciaoo

Ni får gärna komma förbi på jobbet och hälsa på mig, jobbar i stort sett varje dag ! :) Förväntar mig att se er ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0