Midsommar!

Midsommar blev väldigt lyckad med älsklingen, Therése, Therese och Erik, Verry och Tomi och släkten! Vi var ute på mitt land där det blev; tipspromenad, andra frågelekar, kubb och andra lekar! :) Jag tror iaf att sällskapet hade de trevligt och roligt! :) Tack för en jättebra och rolig midsommar! ♥ Fick även ett jättefint Thomas Sabo armband med en berlock med solglasögon till! Älsklingen sa att glasögonen står för att jag är en grym brud och att jag har solglasögon som ser typ likadana ut som berlocken. Ibland får han till det min älsklings pojke! :) 

Kommer komma upp bilder från midsommar, men inte riktigt än, så ni får vänta på dom! Men bjuder på mina midsommar-naglar! Lite annorlunda kanske, inte de mest somriga kanske men jag tyckte dom blev coola! Även bilder på midsommar sminket! 













Inte världens bästa bilder.. Sista bilden ser jag väldigt groggy ut på eller nått men jag får bjuda på det, bästa bilden denna gång :P


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0