Tjosan!

Får börja med att be om ursäkt för mitt dåliga bloggande.. Har varit ganska så mycket jobbande de senaste dagarna. I tisdags jobbade jag 8-22, igår 7-19.30 och idag 9-19. Så har kommit hem ganska så sent varje dag nu och har inte orkat, har bara ätit när jag kommit hem och lagt mig för att sova direkt. Idag är jag ganska så trött så det ska bli väldigt skönt med en sovmorgon i morrn.. Börjar kl 12 så det ska bli så jävla skönt! I morrn får jag nog min nya sminkpalett med, om älsklingen hämtar ut den åt mig. Så det ska bli kul och experimentera lite med dom skuggorna med  :) kommer nog komma upp bilder. Har varit ganska så dålig på det på sistone =/  Men vi hörs ! Puss



Min snygging ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0