Äntligen hittade jag dig!

Igår hittade jag linnet som jag fastnade för på HM som jag verkligen inte ha hittat sen jag såg den första gången. Men igår så hittade jag den och det blev ju att köpa den direkt! :) Idag så har vi sminkat Rytmuseleverna, vilket gick lika bra som igår. Vi fick även se deras föreställning och den var bra! Det var många som sjöng väldigt fint. Men nu, brist på saker att göra tills jag ska till stan och se Therese så har jag målat mina naglar igen, har inte bestämt mig om jag blev helt nöjd, kanske skulle använt vitt streck istället för starkt rosa..? Aja, ciaao !






Kommentarer
Postat av: hanna

Kul att du hittade det tillslut!

kramar

2010-05-27 @ 23:18:56
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0