En lite knasig dag

Idag hade jag sovmorgonen från musiken och det blev även sovmorgon från idrotten idag så jag kom till VP till kvart i 1. Men sedan fick man höra att det bara var 5 stycken som var på idrotten och de andra hade fått med sig papper från idioten om att vi som inte var där skulle redogöra vår frånvaro ! Snacka om att vara helt jävla dum i huvudet! Tycker det är jävla konstigt att han beter sig så eftersom förra veckan var vi två som var ombytta och knappt hälften av resten av klassen var där och de gjorde prov. Nej då kunde han vara lugn och gjorde inget större av situationen men idag då sprack det tydligen för honom.. Ska bli så jävla skönt att inte ha den gubbjäveln nästa år ! Sedan fick min grupp reda på betyget projektet och jag vet inte vad jag ska känna för resultatet...

Ber om ursäkt för alla svordomar men jag blir så himla irriterad.

Men nog om det, tänkte slänga upp förra veckans inköp ;P


'







Denna byxa ↑ är en haremsbyxa i viskos, mina skönaste byxor ever!
Inhandlat från MQ, of course ! :)

Jag är inte shopaholic, jag är inte shopaholic jag är inte shopaholic...




Kommentarer
Postat av: Sanna

inte visste jag att du med hade en blogg ;)

2010-05-18 @ 20:48:12
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Me

joo men visst :) den har typ bara varit inaktiv i några månader ;) haha

2010-05-18 @ 20:52:19
Postat av: jessie

håller med dig om sone, ska bli skönt att slippa gubbjävlen.

Jenny då så du handlar! fina grejer har du hittat iaf :D<3

2010-05-18 @ 22:38:49
Postat av: Therese

Ojoj, Jenny på hugget ;P hata S*ne!



Nej du är lika lite shopaholic som jag ;D

2010-05-19 @ 16:50:56
URL: http://theresegarpeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0