Lördag!

Vaknade vid 9 tiden och gick upp och käkade frukost med älsklingen innan han och Alle drog till Vingåker (bilträff). Sedan fixade jag här hemma och sedan gjorde mig iordning i lugn och ro och sedan åkte till jobbet. Började 12 så det var väldigt skönt. Det var jag, Ida och Sara från city som jobbade men det fanns inte så mycket att göra eftersom det knappt var något folk !? Man märkte att folket som gick förbi utanför gick i shorts och kortärmat, så förstod vi till sist att det var ganska varmt ute, då vill man ju verkligen jobba! *not* Men vi gjorde det bästa av det och hade kul tillsammans istället.

Slutade 5, så det blev att åka hem och fixa sig inför Jessies födelsedagsfest!
När jag kom dit så sminkade jag henne och hon blev mycket nöjd, vilket var väldigt kul! :) Sedan på kvällen drog jag, Jessie, Hanna, Karin och Alex ut till Hugos, fribiljetter hade vi vilket vaar najs. Sedan där inne träffade jag Therese och co och Sanna som också fyllde år så det blev lite dans med dom också!
En riktigt lyckad kväll som vi får göra om snart igen!!! ♥ Får se om det kommer upp bilder senare, om jag får tag i dem :P Ciiao

Kommentarer
Postat av: Jess igen

Blev som sagt mycket nöjd med sminkningen!<3

funderar på att gå ut nästa lördag igen(inte nu på lördag utan nästa) och köra på förfest hemma hos mig. hur låter det? Då fan ska Tilde och Michan vara med ;)

Ska själv försöka få tag på några bilder! Haha

Puss<3

2010-05-17 @ 19:23:10
Postat av: Jenny

Jaa vi får väl se, men det skulle vara jättekul! :)

2010-05-17 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0