Skön måndag !

Idag har det varit ganska så slappt. Gjorde tydligen samhällsläraren besviken för att jag inte gjorde en Vg-uppgift (?), haha. Sedan gjorde jag vanlig lackning på Therese naglar (hann inga dekorationer), men hon fixade till det sista hemma som blev så fint så ♥ Har sovmorgon från musiken i morrn, känns väldigt skönt. Men är absolut inte taggad till att ha idrott i morrn med Sone jäveln men det är väl bara bita ihop och få det överstökat. :P

Förra måndagen sminkade vi elever från Rytmus som också går i 2:an. De ska ha typ en musikal och de ville att vi skulle sminka dom zombie-aktigt. Jag hade en kille som hette Fredrik, som var väldigt trevlig. Nedan ser ni en bild!

Jag invigde även min nya sminkväska från Mist Stockholm som jag köpte från någon vecka sedan.. Snyggt och prydligt blev det! Mycket bättre koll på grejerna nu, me like! ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

Ge mig den där väskan tack! ^^



ps. Mamma köpte nagelgrejorna på Netto för 20 kr per sak tror jag hon sa.. :)

2010-05-17 @ 22:45:35
URL: http://theresegarpeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0